بهترین برند کوله پشتی خارجی در بازار+ لیست قیمت کوله پشتی

1403-05-13 18:41:17

بهترین برند کوله پشتی خارجی در بازار+ لیست قیمت کوله پشتی

یک کوله پشتی با کیفیت از یک برند معتبر و شناخته شده با وجود مواد اولیه مقاوم و باکیفیت حتی با استفاده طولانی مدت همچنان سالم و مثل روز اول کارایی خود را حفظ می کند. با وجود مدل های متنوع کوله پشتی که با طراحی های شیک خود متمایز هستند، طیف وسیعی از انتخاب ها ارائه می شود. 

در دسته بندی کوله پشتی می توانید کوله پشتی های جدید و باکیفیت از محبوب ترین و برگزیده ترین برندهای مطرح دنیا مانند برند بنج را ببینید. کوله پشتی بنج به صورت مردانه و زنانه در طیف گسترده ای برای کاربران ارائه می شوند.

مدل های مختلف کوله پشتی برند بنج 

مدل های کوله پشتی برند بنج بسته به هدف استفاده و سلایق شخصی هر فرد کاملا متفاوت است. هر شخص می تواند بر اساس مکان قابل استفاده و بودجه اقتصادی خود کوله پشتی مناسب با شرایط خود را انتخاب کند. در اینجا چند مدل کوله پشتی بنج بر اساس هدف استفاده وجود دارد:

کوله پشتی های کوچک برای استفاده روزانه : کوله پشتی های کوچک ایده آل برای استفاده روزانه و فضای کافی برای حمل کلید، تلفن، کیف پول، کتاب و سایر وسایل شخصی برای شما فراهم می کند. البته ظرفیت این مدل از کوله پشتی برای قرار دادن کتاب و دفترهای دانشگاه یا مدرسه کافی نخواهد بود.

کوله پشتی با ظرفیت بالا : مناسب برای مسافرت، کمپینگ یا سفرهای چند روزه، این کیف ها برای حمل وسایل بیشتری طراحی شده اند. اما از آنجایی که این کیف ها برای وسایل مدرسه خیلی بزرگ خواهند بود، انتخاب چنین کیفی برای مدرسه درست نیست.

کوله پشتی مخصوص فضای باز: این کیف ها برای پیاده روی، کوهنوردی و سایر فعالیت های فضای باز طراحی شده اند. در محصولات بنج از مواد سبک وزن و بادوام استفاده شده است و اغلب دارای بند و جیب اضافی است. این نوع کوله پشتی ها معمولا ضد آب هستند و در هر نوع آب و هوایی قابل استفاده خواهند بود.

کوله پشتی لپ تاپ: این کیف ها برای حمل و نقل ایمن لپ تاپ ها طراحی شده اند. معمولاً در یک محفظه سخت قرار می گیرد و بسته به اندازه لپ تاپ شما در اندازه های مختلف موجود است. با این حال، آنها به طور کلی محفظه های کمی دارند و از آنجایی که برای لپ تاپ طراحی شده اند، حجم کیف باریک است. هپچنین کوله پشتی های مسافرتی لپ‌تاپ یو اس بی دار برند بنج با ظاهری زیبا و کیفیت فوق‌العاده برای کاربران بهترین کوله پشتی لپ تاپ شناخته می شود. این نوع کوله کاملا جادار و ضد آب است و انتخابی ایده آل برای حمل لپ‌تاپ، کتاب، آی‌پد و سایر وسایل روزمره طراحی شده است. کوله پشتی بنج 22201 یکی از بهترین کوله پشتی های لپتاپ است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

کوله پشتی های کلاسیک: این کوله پشتی ها بیشتر متناسب با نیازهای نوجوانان و دانش آموزان طراحی شده اند و معمولاً بزرگ و دو قسمتی هستند. فضای مناسبی را برای حمل کتاب، نوت بوک و سایر لوازم مدرسه فراهم می کند. در عین حال، از آنجایی که ساختار فشرده ای دارند، فضای زیادی را اشغال نمی کنند. علاوه بر این کوله بنج با برخورداری از پورت شارژ USB بهترین گزینه برای استفاده روزانه، محل کار، تحصیل و حتی مسافرت هستند. 

کوله پشتی های ورزشی: برای حمل وسایل شما مانند تجهیزات بدنسازی، بطری آب و حوله طراحی شده اند. اکثر کوله پشتی های ورزشی دارای محفظه ها و جیب های مجزا برای مرتب نگه داشتن وسایل شما هستند. با این حال، از آنجایی که طراحی این کیف ها شبیه یک استوانه است، انتخاب چندان مناسبی برای مدرسه نخواهند بود. 

کوله پشتی چرمی : طراحی شده برای کسانی که می خواهند ظاهری شیک داشته باشند. کوله چرمی یک انتخاب سبک است که به طور کلی در دفتر، جلسات و موقعیت های خاص استفاده می شود. از آنجایی که چرم ماده ای است که به راحتی آسیب می بیند، در زمان استفاده مداوم در مدرسه احتمال آسیب دیدن آنها وجود دارد. کوله پشتی بنج 6621 یک کوله چرمی با کیفیت است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کوله پشتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مدل های متنوعی از کوله پشتی برند بنج وجود دارد که هرکدام مناسب سنین مختلف هستند. کوله پشتی ها در بسیاری از زمینه ها مانند مسافرت، رفتن به ورزش و فعالیت های کوهنوردی، گزینه های استفاده متفاوتی دارند. برخی از مدل‌های کوله‌پشتی فراتر از اینکه فقط یک اکسسوری باشند، حتی می‌توانند بدون نیاز به هیچ ترکیبی مورد استفاده قرار گیرند. کوله ها هم از نظر ظاهری زیبایی بصری دارند، هم به دلیل استفاده بسیار راحت، جزو لوازمی هستند که برای استفاده روزانه بیشتر ترجیح داده می شوند. قبل از انتخاب نوع کوله بدانیم برای خرید یک کوله پشتی خوب دنبال چه مشخصه ای باید باشیم؟

کوله پشتی ضد آب

اگر دائم با کوله پشتی خود به مسافرت می روید و عاشق طبیعیت گردی هستید این مهم است که کیف شما 100% ضد آب باشد، اما چنین کیف هایی بسیار گران هستند. پس حداقل مطمئن شوید که نیمه ضد آب باشد تا تمام وسایل شما در نم نم باران خیس نشوند. همچنین جنس کوله به گونه ای باشد که برای مدت طولانی خیس نماند، زیرا ممکن است کپک بزنند. 

کوله پشتی جادار 

یک کیف خوب باید بیش از یک محفظه داشته باشد. به این ترتیب می توانید وسایل خود را در محفظه های کوچک جدا کرده و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. محفظه های داخل کوله پشتی، وسایل شما را مرتب نگه می دارند. اطمینان حاصل کنید که کوله پشتی شما محفظه ها و جیب هایی که مدنظر دارید را داشته باشد.

اسکلت داخلی کوله پشتی

امروزه اکثر کوله پشتی ها دارای بخش های اسکلت داخلی هستند. به عبارت دیگر توسط میله ها نگه داشته شده و داخل کیف قرار می گیرد و از بیرون قابل رویت نیست. اما هنوز برخی مدل ها تعدادی اسکلت بیرونی دارند، به این معنی که میله ها از کیسه واقعی جدا هستند. چنین کیفی را نخرید. مطمئن شوید که یک کیف با اسکلت داخلی تهیه می کنید. اینطوری بهتر به نظر می رسد و میله ها به جایی گیر نمی کنند و به شما این امکان را می دهد که راحت تر حرکت کنید. علاوه بر این، کیسه های دارای اسکلت داخلی سبک تر هستند زیرا اسکلت از فیبر کربن یا پلاستیک سخت ساخته شده است.

کوله پشتی با کمربند‌های کمری

وجود کمربند کمری در کوله های برند بنج واقعا مفید است زیرا بیشتر وزن روی کمر شما خواهد بود. پس برای راحتی بیشتر به این کمربند نیاز خواهید داشت. کمربند کمر پشتیبانی و توزیع وزن زیادی را فراهم می کند. علاوه بر این، این کمربند باید قابل تنظیم باشد تا بتوانید با توجه به وزن کوله آن را سفت کنید.

کوله پشتی با بند شانه دار

بند شانه ای به شما این امکان را می دهد که بار خود را راحت تر حمل کنید. زیرا وزن کیف شما از روی شانه های شما به پایین رانده می شود. بالشتک فشار کمتری به شانه های شما وارد می کند. اطمینان حاصل کنید که پرکننده های کوله ضخیم و از یک ماده واحد ساخته شده اند تا خراب شدن و فرسودگی آنها دیرتر باشد.

کوله پشتی با محافظ پشتی

کوله های کمری به دلیل توزیع یکنواخت وزن، حمل را آسان تر می کنند. علاوه بر این، این نوع کوله ها فضای کوچکی بین کمر و کیف ایجاد می کنند و اجازه می دهند هوا وارد آن شود و باعث می شود از تعریق جلوگیری کند.

زیپ قابل قفل شدن: 

در واقع، این ویژگی کمترین قابلیتی است که باید از یک کوله برند بنج انتظار داشت. این نوع زیپ برای جلوگیری از سرقت وسایل از داخل کوله لازم است. درواقع چیزی که ما به آن زیپ قابل قفل شدن می گوییم مکانیزمی است که خیلی راحت باز می شود؛ قابل قفل شدن است یعنی در دو سر زیپ سوراخ دارد. در واقع راه دیگری برای جلوگیری از این سرقت از کوله وجود ندارد. حتی شاید کسی که نمی‌شناسید بدون اینکه بدانید کیف شما را باز کند و چیزی در آن بگذارد، ممکن است آن شخص یک قاچاقچی باشید. پس حتما کیفت را قفل کن.

کلام پایانی:

امروزه مدل‌های متنوعی از کوله‌پشتی که توسط برندهای مختلف تهیه و برای فروش عرضه می‌شوند، نه تنها به دلیل طرح‌های شیک و مواد باکیفیت، بلکه به دلیل محدوده قیمت مقرون به صرفه‌شان مورد اهمیت قرار می‌گیرند. کوله ها که جزء لاینفک زندگی روزمره و همچنین در مناسبت های خاص هستند، مهم ترین ابزار در بین افراد با هر رده سنی هستند. کوله ها چه در محیط های خرید، چه در سفر با دوستان، چه در تحصیل و چه در خاص ترین مناسبت ها دیده می شوند. به طور کلی هنگام انتخاب بهترین کوله پشتی، مهم است که یک برند با کیفیت و قابل اعتماد انتخاب کنید. برند خوبی مانند برند بنج با تمرکز بر کیفیت و دوام کوله پشتی به عنوان بهترین کوله پشتی لپ تاپ در بین کاربران شناخته می شود.


https://instagram.com/bange_iran
bange
جاکلیدی جمع شونده
استفاده از جاکلیدی جمع شونده راهی آسان برای ایمن نگه داشتن کلیدهای خود و در دسترس نگه داشتن کلیدهای خود در هر زمان که به آنها نیاز داشتید است.
bange
زیپ YKK سفارشی
زیپ YKK به دلیل استانداردهای تولید بی عیب و نقص و فرآیندهای کنترل کیفیت کامل برای زیپ ها در سراسر جهان مورد اعتماد است.
bange
پارچه آب گریز
پارچه های ضد آب برای دفع مایعات به چیزی به نام زاویه سطح بستگی دارند.
bange
قفل TSA
قفل TSA یک سیستم امنیتی جهانی است که به مسافران اجازه می‌دهد چمدان‌های خود را قفل کنند، در حالی که به مقامات امنیتی اجازه می‌دهد بدون آسیب آنها را بازرسی کنند.