بهترین کوله پشتی لپ تاپ در بازار+ لیست قیمت به روز انواع کوله پشتی

1403-05-11 19:27:53

بهترین کوله پشتی لپ تاپ در بازار+ لیست قیمت به روز انواع کوله پشتی

از گذشته تا به امروز، حمل و نقل آسان و ایمن لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ، آیپد و... یکی از دغدغه های مهم بشر است. کوله لپ تاپ یکی از بهترین گزینه ها برای موضوع محسوب می شود. امروزه انواع مختلفی از کوله پشتی ها در بازار به فروش می رسند که اغلب آنها برای حمل لپ تاپ نیز مناسب می باشند. در این میان برخی برندها، به صورت اختصاصی به تولید انواع کوله پشتی لپ تاپ می پردازند.

ویژگی های یک کوله پشتی لپ تاپ با کیفیت 

برای اطلاع از ویژگی های یک کوله پشتی لپ تاپ مناسب، بهتر است کوله پشتی های برندهای مطرح را بررسی نمایید. در وهله اول، جنس کوله پشتی باید از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد. بدنه کوله پشتی، مهم ترین عامل در ورود عوامل خارجی به آن است. این امر به فرد کمک می کند تا در هر شرایط آب و هوایی بدون نگرانی رفت و آمد نماید. الیاف بدنه این محصولات همچنین نقش زیادی در کنترل دمای قسمت های مختلف بدن که با کوله پشتی در تماس است را دارد.

طراحی و شکل ظاهری کوله پشتی نیز در کیفیت آن تأثیر گذار است. استفاده از یراق و زیپ با کیفیت نیز مهم است. اما نکته مهم دیگر در این رابطه، میزان جا دار بودن کوله پشتی است. برای مثال قابلیت حمل لپ تاپ برای کوله پشتی، یکی مزیت بسیار مهم تلقی می گردد. بندهای کوله پشتی باید استاندارد باشند تا در هنگام استفاده، به ستون فقرات و شانه ها فشار اضافه وارد نگردد.

معرفی بهترین برند تولید کننده کوله پشتی لپ تاپ

شرکت های زیادی در سراسر دنیا، انواع کوله پشتی با مصارف مختلف را تولید و روانه بازار می کنند. بنج (Bange) یک برند چینی بسیار مطرح در سطح جهانی است که بر خلاف برخی از محصولات چینی، دارای تولیدات با کیفیت می باشد. انواع کوله پشتی، کراس بادی و ساک های ورزشی از جمله محصولات این برند می باشند. بنج با سابقه چندین ساله خود در این عرصه، محصولات زیبا و خاص را عرضه می کند که خریداران زیادی در کشورهای مختلف دارند.

کوله پشتی های لپ تاپ برند بنج

بنج در تولید انواع کوله پشتی لپ تاپ تخصص دارد. اکثر کوله پشتی های لپ تاپ برند بنج، دارای طراحی منحصر به فرد این برند می باشند. زیبایی در کنار جا دار بودن سبب افزایش تمایل به خرید در این محصول گشته است. کوله پشتی بنج، در ابعاد مختلف تولید گشته تا هر فرد بر اساس نیاز روزمره خود، یکی از انواع آن را خریداری نماید. 

جنس بدنه اکثر کوله پشتی های بنج، برزنت ضد آب است. بندهای این محصولات استاندارد و طبی می باشند. پشتی اغلب این کوله ها ضد تعریق است تا در فصول گرم سال، استفاده از آن آزاردهنده نباشد. بنج از زیپ های YKK که سفارشی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند، در تولید کوله های خود استفاده می کند. همچنين برخی از مدل های کوله پشتی برند بنج، مجهز به قفل TSA می باشند. این نوع از قفل ها امنیت بسیار بالایی دارند. همچنین اکثر مدل های کوله پشتی این برند، مجهز به محفظه حمل لپ تاپ می باشند. این ویژگی یک مزیت برای کوله پشتی ها به شمار می رود.

انواع کوله پشتی لپ تاپ بنج

بنج در تولید انواع کوله پشتی لپ تاپ تخصص دارد. این برند مطابق با نیاز و سلیقه هر فردی، یک محصول زیبا و باکیفیت را طراحی و تولید نموده است. برخی از کوله های لپ تاپ برند بنج عبارتند از :

کوله پشتی بنج مدل 2517 : این کوله پشتی با دارا بودن پورت USB و بدنه آب گریز، مناسب برای حمل لپ تاپ های 15.6 اینچی می باشد.

کوله پشتی لپ تاپ بنج مدل 22201 : این مدل از کوله پشتی دارای ظاهری بسیار ساده اما زیباست. همانند مدل های فوق، این کوله نیز برای حمل لپ تاپ 15.6 اینچ مناسب می باشد.

کوله پشتی بنج مدل 7216Plus : یک محصول عالی با طراحی فوق العاده که جیب های زیادی دارد. این محصول نیز برای لپ تاپ های 15.6 اینچی مناسب است.

کوله پشتی لپ تاپ بنج مدل 7238 : دو جیب بزرگ عمودی بر روی بدنه کوله طراحی شده است. این کوله پشتی نیز برای حمل لپ تاپ تا ابعاد 15.6 اینچ به کار می رود.

کوله پشتی بنج مدل 2581 : این مدل از برند بنج دارای بدنه با انعطاف پذیری بیشتری است. درب ورودی کوله نیز متمایز از مدل های دیگر طراحی شده است.

کوله پشتی لپ تاپ بنج مدل 7238 : دو جیب بزرگ عمودی بر روی بدنه کوله طراحی شده است. این کوله پشتی نیز برای حمل لپ تاپ تا ابعاد 15.6 اینچ به کار می رود.

قیمت کوله پشتی های لپ تاپ بنج

همان طور که پیش از این گفته شد، کیفیت و طراحی تمام محصولات برند بنج بسیار بالاست. بنابراین انتظار می رود با توجه به وارداتی بودن کالا، از قیمت بالایی برخوردار باشد. اما به تناسب ویژگی ها و مزایای محصولات تولیدی این برند و شهرت جهانی آن، تولیدات بنج اغلب از قیمت مناسبی برخوردارند. برای خرید کوله پشتی های برند بنج، بر اساس مدل انتخابی شما باید مبلغی بین دو تا پنج میلیون تومان پرداخت نمایید.

خرید کوله پشتی لپ تاپ بنج

نمایندگی های مجاز فروش این محصول در کشور محدود می باشند. بنابراین دسترسی ساده و حضوری افراد در سراسر کشور به مراکز فروش این محصول، کار بسیار سختی می باشد. اما فروشگاه اینترنتی بنج ایران، به صورت آنلاین، فروش انواع کوله پشتی، کراس بادی و کیف های ورزشی بنج را بر عهده دارند. سایت بنج ایران فروشگاه معتبر ایرانی در زمینه ارائه انواع تولیدات برند بنج می باشند. بنابراین می توان با اطمینان خاطر از آنها خرید نموده و محصول مورد نظر را در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل گرفت. بنج ایران همچنین انواع کراس بادی بنج را نیز با قیمت مناسب ارائه می دهند.

کلام پایانی

کوله پشتی ها یکی از محصولات پرکاربرد در زمینه کیف های روزمره می باشند. شما می توانید از کوله پشتی در دانشگاه، سفر، پیاده روی، کوهنوردی و... برای حمل لوازم ضروری استفاده نمایید. اما کوله پشتی مخصوص لپ تاپ، یکی از محبوب ترین انواع کوله پشتی های موجود در بازار است که بیشتر برای فضاهای دانشگاهی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. کوله لپ تاپ باید از بدنه مقاومی ساخته شود تا علاوه بر عدم نفوذ عوامل خارجی، از لپ تاپ در برابر ضربه و فشار نیز محافظت نماید. بنج به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان کوله پشتی لپ تاپ، محصولات متنوعی را در این زمینه تولید نموده است. کوله پشتی های لپ تاپ برند بنج، اغلب آب گریز بوده و طبق استانداردهای خاص تولید شده اند تا استفاده از آنها ساده و تحمل پذیر باشد.

https://instagram.com/bange_iran
bange
جاکلیدی جمع شونده
استفاده از جاکلیدی جمع شونده راهی آسان برای ایمن نگه داشتن کلیدهای خود و در دسترس نگه داشتن کلیدهای خود در هر زمان که به آنها نیاز داشتید است.
bange
زیپ YKK سفارشی
زیپ YKK به دلیل استانداردهای تولید بی عیب و نقص و فرآیندهای کنترل کیفیت کامل برای زیپ ها در سراسر جهان مورد اعتماد است.
bange
پارچه آب گریز
پارچه های ضد آب برای دفع مایعات به چیزی به نام زاویه سطح بستگی دارند.
bange
قفل TSA
قفل TSA یک سیستم امنیتی جهانی است که به مسافران اجازه می‌دهد چمدان‌های خود را قفل کنند، در حالی که به مقامات امنیتی اجازه می‌دهد بدون آسیب آنها را بازرسی کنند.